...HiDuP NyA sEoRg FaSiLiTaToR...






huhuhu...... salam buat semua yg sudi nk bace aku nya blog ni......... buat pengetahuan sume member2 aku kini x lg bekerja di jab perangkaan malaysia putrajaya........ but now i'm working under kementerian penerangan, komunikasi dan kebudayaan as a FASILITATOR SCHOOLNET.... walaupun kontrak .... gaji blh la tahan yg x tahan nya bkn ape gaji nya msk lambat....... tu yg den sosak tu...... sebelum ni aku ditugaskan di SK Tun Doktor Ismail, Tebuk Pulai, Sabak Bernam..... then aku apply mintak dkat skit ngan cik abg aku memandangkan aku tggl lg 2 bln lebih skit jela nk "TAWEN (kawin)".................. hehehehehe......... alhamdulillah nasib aku baik lg aku dapat ditukarkan ke SK TG KERAMAT KUALA SELANGOR......... blh la dekat gak ngan cik abg............ dh dekat pun sbnrnya xrasa dekat pun makin xde masa nk kuar lg adela......... ape nk buat bersabar la jadi nya................. aku bukan la ape kat sini nya skolah bkn xbest langsung cuma.............. gb dia straight skit.......... aku ni bila jumpa bos gini......... mula la rimas.......... aku xleh nk focus........... sbb aku kalo wat keje xsuka kena kongkong........... xde fill beb................ so di pendek kan citer now aku dh pandai cam ne nk tackle........ snang je wat je ape dia suruh lastly kalo dh mls nk wat aku kata ok je but keje still pending.......... almaklumla kita ni bkn robot tp manusia biasa......... sometimes we need time to do anything............. so hope fully aku leh bertahan lama disini........ amin........................ k la beb i nk g nek ke opis atas jap nk lepak ngan PT n PAP aku kat atas tu (kak nor & sal)...........:)

No comments:

Post a Comment